Проверка на фактура към Mtel, Vivacom, Telenor
В ежедневието на технологичната революция проверката на сметки и плащането им вече въобще не е необходимо да е свързано с физическото ни присъствие в съответен офис на оператора на услугата или пък с редене на опашки пред каси. Това с пълна сила важи за сметките ни към мобилните оператори.
Проверка на фактура в Мтел
Своята сметка към мобилния оператор Мтел можете да виждате онлайн, като се регистрирате на сайта на компанията:
www.mtel.bg
Ако обаче не сте титуляр на сметката, а същият изрично е забранил такъв достъп, то тогава няма да можете да ползвате тази онлайн опция.
Ако имате достъп до системата, в менюто „Е-фактура” са отбелязани вашите задължения и съответно статуса на фактурата – платена или дължима. Има няколко бутона, които можете да ползвате с по-подробна информация.
Натискайки бутона „Статистика” избирате как да ви бъде представено потреблението – общо, по дни или някаква друга предпочитана възможност.
Чрез „Експорт” определяте формата, в който да бъде експортната фактурата.
С “PDF” бутона фактурата ви ще бъде изведена именно в този формат. Предвидени са и два бутона за извършване на плащане – „Платежни” и „Плати” в зависимост от вида на плащането, което искате да направите.
Централен офис
Адрес: 1309 София, кв. Захарна фабрика, ул. Кукуш 1
Телефони за обслужване на клиенти
Денонощен център “Oбслужване на клиенти” – *88
За клиенти на мобилни услуги информация – 0800 200 11
За клиенти на фиксирани услуги информация
Елекстронна поща
Емейл адрес: customerservice@mobiltel.bg
Специални тарифни планове за интернет, телевизия, както и промоции за мобилни устройства ( телефони, лаптопи и таблети ) на:
- Мобилни устройства: http://www.mtel.bg/ustroystva/smartfoni/
- Мтел тарифни планове: https://www.mtel.bg/biznes-uslugi-i-tarifni-planove
Проверка на сметка във Виваком
Проверката и плащането на сметка към Виваком става чрез платформата на оператора тук:
Регистрация в онлайн платформата на Виваком
Ако нямате регистрация, попълвате общи данни и въвеждате парола за достъп.
Ако за първи път ще ползвате системата, ще получите 2% отстъпка от оператора за ползваните от вас услуги за първите 6 месеца.
Проверката на потреблението се извършва от меню „Потребление и сметки”, където можете да получите информация за текущата ви сметка, оставащите минути и статуса на задълженията ви към Виваком.
Имате възможност и да платите своите задължения чрез системата. Предвидени са и допълнителни опции за регистрираните потребители, които могат да променят свои настройки чрез онлайн заявка, да изпращат онлайн есемеси и дори да се забавляват в специалния канал на Виваком.
Телефон за обслужване на клиенти
123 – за частни клиенти
121 – за бизнес клиенти
+359 (0) 700 17 000 за мобилни или фиксирани клиенти на друг оператор
Информация и услуги чрез оператор
12311800 за Справки
120 за национални и международни услуги чрез оператор (достъп само от фиксиран телефон)
0800 10 101 за поръчка на Мобилен Консултант
Централен офис
Адрес: гр. София; Пощенски код 1784; бул. “Цариградско Шосе” 115
Проверка на сметка в Теленор
На my.telenor.bg регистрираните клиенти могат да правят онлайн справка за задълженията си към мобилния оператор.
Освен подробна информация за всички ползвани от вас услуги, текущо потребление, оставащи минути и т.н. в онлайн системата на Теленор вие вече ще можете да проследите и данни за: абонаментния си план и принципа на фактуриране; допълнителни пакети, потребление в и извън мрежата на Теленор, роуминг и др.
Имате възможност и да заявите безплатна услуга „@Фактура”, чрез която ще получавате всеки месец справка за общото си потребление на посочен от вас имейл.
Централен офис
Адрес: ж.к. Младост 4, Бизнес Парк София, сграда 6, 1766 София
Телефон: 123 – за абонати на Теленор
Телефон: 089 123 – за абонати на други оператори